See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika
Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Lisatud 19.04.2024
Uus C3 Aircross on läbinud radikaalse muutuse nii disainis kui ka iseloomus– ümarust ja sõbralikkust rõhutavast mudelist on saanud agressiivsust esile toomata senisest nurgelisem, küpsem ja jõulisem mudel.
Enesekindla iseloomuga linnamaasturis on rohkem ruumi, mugavust ja kuni 7 istekohta. Tulles vastu turu ootustele, pakub uus mudel laia mootorivalikut ning ambitsiooni raputada turgu kliendisõbraliku hinnakujundusega.
Uus C3 Aircross kannab Citroënile iseloomulikke stiilikeele elemente, mida manifesteeris Oli ideeauto ja mis teostus esimest korda uue C3 puhul. Kõrge vertikaalne esiosa näitab uhkelt uut Citroëni logo ja kandilist kolme valgussegmendiga valgussignatuuri. Kaasaegses disainis on pööratud tähelepanu detailidele ja kujunduselemendina on kasutusel Citroëni tunnusmuster. Lisaks graafikale mängib Citroën silueti ja kohandamisvõimalustega, võimaldades kahevärvilist katust ja elavdades C3 Aircrossi erinevate värviaktsentidega.
C3 Aircross väljendab oma linnamaasturlikku olemust kõrge ja horisontaalse kapoti, laiendatud poritiibade ja rattakoobastega, mida kroonivad suured rattad läbimõõduga 690 mm.
Uue C3 Aircrossi pikkus küündib nüüd 4,39 meetrini, mis lubab suuremat siseruumi ning oma klassi pikim teljevahe annab tagareas sõitjatele rohkem jalaruumi.
Tasakaalustatud proportsioonidega ja verikaalne tagaosa kingib kolmandas reas sõitjatele piisavalt olemiseruumi. Kolmas istmerida on segmendis suur uuendus ja võimaldab tänu kahele kokkupandavale lisaistmele mahutada mugavalt kuni 7 inimest.
Uus B-segmendi linnamaastur on toodetud Smart Car platvormil, mis on loodud optimaalselt sobima erinevatele jõuaallikatele. Kooskõlas uuele energiale ülemineku väljakutsetega pakub uus C3 Aircross esimest korda traditsioonilise sisepõlemismootori kõrval ka hübriidversiooni ning ei puudu ka taskukohane täiselektriline jõuallikas.
C3 Aircrossi linnamaasturi kõrgendatud kliirens annab mugavama sõidu, lihtsama autosse sisenemise, parema nähtavuse ning kõrgema sõiduasendi.
Alates 2020. aastast on B-segmendi linnamaasturite müük Euroopas ületanud B-segmendi luukpärade müügi ning järjest tiheneva konkurentsiga turul müüakse igal aastal enam kui 2 miljonit sõidukit. Citroën sisenes turusegmenti juba siis kui B-segmendi linnamaasturi kategooriat veel tegelikult ei eksisteerinudki. 2008. aastal ilmavalgust näinud Citroën C3 Picasso pakkus kõrgendatud sõiduasendit ja avara siseruumiga funktsionaalset sõidukit, millel oli ainulaadne „mustkunstikasti" olemus. Aircrossi tähis ilmus esmakordselt 2017. aastal koos C3 Aircrossiga.
Uus C3 Aircross tuleb turule käesoleva aasta suvel.