Tutvu Citroën C5 X sedaaniga, mis on saadaval nii bensiinimootoriga kui pistikhübriidina: julge, mugav ja elu lihtsamaks muutva tehnoloogiaga varustatud.
Uus Citroën C5 X Hybrid sobib enamikuks igapäevasõitudeks. Elektrilises režiimis on sinu kasutada: . 180 hj sisepõlemismootor ja 81,2 kW (110 hj) elektriajam, mis annavad kombineeritud võimsuseks 225 hj ja pöördemomendiks 360 Nm; . Neli sõidurežiimi (elektriline, hübriid, mugavus ja sport); . Vaikne ja emissioonivaba sõiduulatus kuni 55 km kiirusel kuni 135 km/h.
Uus C5 X on unikaalne kombinatsioon sedaani elegantsist, universaali dünaamikast ja linnamaasturi kõrgemast sõiduasendist. See pakub tänu Citroëni Advanced Comfort® programmile ja ehtsat salongi meenutavale reisijateruumile tõelist meelerahu. Et sinu elu lihtsamaks teha, on uus Citroën C5 X varustatud tehnoloogia tipptasemel poolautonoomse sõidu tehnoloogiatega ja 12-tollise HD-puuteekraaniga ja hääljuhtimisega teabe- ja meelelahutussüsteemiga. Uus Citroën C5 X on saadaval nii bensiinimootoriga kui pistikuhübriidina. Valik on sinu!
Uus Citroën C5 X torkab muidu pigem traditsioonilises segmendis silma. Tagaluugi ava on lai ja laadimislävi on madal. Selle pikk kapott, voolavad jooned, kõrge keskjoon ja tagumised tiivakaared hoolitsevad nii eristumise kui aerodünaamika eest. Selle pikk katusejoon lõppeb aerodünaamilise katusespoileriga. Teine läikivmust spoiler suurendab surujõudu ja stabiilsust pidurdusel.
Uue Citroën C5 X sõiduasend on kõrgem tänu tavapärase sedaani omast suuremale kliirensile ja suure läbimõõduga ratastele (720 mm). Kõrgem sõiduasend tagab suurema turvalisuse ja parema nähtavuse.
Uuel Citroën C5 X-l on juba uue C4 pealt tuttav V-kujuline valgussignatuur nii ees kui taga. See on silmapaistev ja hetkega äratunta, nähtav nii päeval kui ööl ja rõhutab uue Citroën C5 X-i eristuvaid jooni. Selle kõrgtehnoloogilise valgussignatuuriga varustatakse kõik mudelid LED-esituledega.
Uus Citroën C5 X pakub valikut kuue metallik- või pärlmutterkerevärvi vahel.
Kõiki neid värve saab kokku sobitada Perla Nera musta katusega, et auto elegantsi veelgi võimendada.
Jäädes truuks Citroëni mudelivaliku isikupärastamise filosoofiale, pakub uus C5 X originaalseid ja rafineeritud viimistlusi, mis võimaldavad reisijateruumil peegeldada juhi isiksust. Lisaks vahel teenimatult varju jäävale halli kalasabamustriga kangaga standardviimistlusele on saadaval viis siseviimistluse varianti:
Reisijateruumis luuakse mulje rahust ja ruumikusest, tähelepanu on pööratud detailidele, materjalidele ja värvidele. . Kõrgekvaliteedilised kangad ja nahk, mis on inspireeritud töö ja reisimise maailmast . Kolm dekoorivarianti, sealhulgas sakkide mustriga tekstuurse puiduga viimistlus . Pehmed materjalid juhi ja reisijate kontaktpindadel - käetugedel, keskkonsoolil, armatuurlaua liistul jne.
Ainulaadses C5 X-s on tasakaalus eeskätt pikas kapotis väljenduvad sedaanilikud elegantsed jooned, universaali mitmekülgsus ja mahukus ning tänu suure läbimõõduga ratastele linnamaasturile omane kõrgem sõiduasend.
Uus Citroën C5 X on varustatud täiustatud tehnoloogiatega, mis muudavad iga sõidu mugavaks, rahulikuks ja enesekindlust sisendavaks.
Hädaabikõne- ja abiteenus võimaldab sul vajaduse korral abi kutsuda.
Navigatsioonisüsteem pakub informatsiooni liikluse, tanklate ja parklate asukohtade, kütusehindade jmt kohta.
Android Auto ja Apple CarPlay™-ga ühilduv tarkvara kuvab sobivad rakendused sinu nutitelefonist auto puuteekraanile.
Et tasandada teel leiduvaid auke, lamavaid politseinikke ja muid teekonarusi, on uus Citroën C5 X loonud kuulsatele Citroënidele iseloomulikku lendava vaiba tunnet pakkuva Citroën Advanced Comfort® vedrustuse.
C5 X-i pistikhübriidversioon suurendab veelgi pakutavat mugavust: esmakordselt leiab sellelt Citroëni Advanced Comfort® aktiivse vedrustuse, milles on ühendatud Progressive Hydraulic Cushions®-tehnoloogia ja aktiivvedrustus. Iga ratta vedrustust seadistatakse vastavalt teetingimustele pehmemaks või jäigemaks. Teed ja selle ebatasasusi analüüsivad andurid annavad informatsiooni juhtarvutile, mis määrab pidevalt kõikidele reisijatele maksimaalset mugavust pakkuva seadistuse. Lisaks ESP-anduritele on vedrustusel vertikaalse asendi ja rataste kiiruse andurid, et analüüsida auto kere liikumist ja sõidurütmi. Aktiivvedrustus pakub lendavale vaibale sarnanevat tunnet sirgel teel ja täpset juhitavust kurvides.
Uue Citroën C5 X-i salongilik reisijateruumist leiab ohtralt tehnoloogiat ja ruumi. Rafineeritud pinnad ja läbimõeldud detailid loovad tõelise heaolutunde. Arvukad osad, mis tänu valgustusele tunduvad justkui hõljuvat, lisavad kergust ja elegantsi.
Uue Citroën C5 X Advanced Comfort istmed on mugavuse etaloniks ning tekitavad sinus tunde, nagu oleksid oma koduses elutoas. Need on tänu oma erilisele polstrile väga kutsuvad ja näevad ka head välja. Sõidu- ja istumismugavust lisavad eriti tihe kangas ja tugeva struktuuriga vaht, mis tagavad, et tunned end ka pärast kõige pikemaid sõite värskena.
Ruumikus oli C5 X loomisel Citroëni üks peamisi kaalutlusi. Ees loovad mugavad istmed ja selge armatuurlaud avara ja avatud olemisruumi. Kõik reisijad on teretulnud puhkama ja lõõgastuma ning nautima erakordselt suurt jalaruumi, mugavat laiust ja külluslikku pearuumi. Tõeline kutse reisile - absoluutses mugavuses.
Ruumikuse tunnet võimendab 360-kraadistest akendest paistev valgus, mis pääseb soovi korral autosse ka läbi suure klaasist panoraamkatuse.
Uue Citroën C5 X-i akustikat on eriti hoolikalt sätitud, et rahutunnet võimendada ja sõidukogemus oleks tõeliselt rahustav. Heliisolatsiooniga lamineeritud esi- ja tagaaknad pakuvad erakordset müraisolatsiooni.
Täiustatud esiklaasinäidik kuvab kõik olulise info värviliselt ja suurelt esiklaasile täpselt juhi vaatevälja. Seda saab roolil paiknevate nuppude abil seadistada ja see suurendab sõidu ajal turvalisust ja meelerahu, kuna kiiruse ja juhiabisüsteemide toimimise kontrollimiseks, navigatsioonijuhiste vaatamiseks või meedia ja telefoniga toimetamiseks ei ole enam vaja pilku teelt kõvale pöörata.
Eriti hästi eraldusribaga teedele ja maanteedele sobiv funktsioon võimaldab juhil osa juhtimisest süsteemile üle anda. Vali lihtsalt soovitud kiirus (üle 30 km/h) ja süsteem jälgib seejärel C5 X-i positsiooni sõidurajal, mis tähendab, et juht ei pea enam kiiruse hoidmise ja roolimisega tegelema. Et maanteesõiduabi oleks aktiivne, peavad juhi käed roolil olema. Ja muidugi saab juht igal ajal juhtimise uuesti üle võtta.
See tuvastab tagurdamisel lähedalasuvaid ohte - jalakäijaid, mootorrattaid, jalgrattaid ja autosid. See aitab eriti linnades turvalisemalt manööverdada.
See pimenurgaandur on eriti kasulik maanteedel. Peeglite nurkades paiknevad oranžid tuled annavad sulle märku, kui C5 X pimedas nurgas kuni 70 m kaugusel on teisi sõidukeid.
See väikestel kiirustel videoga abistama mõeldud funktsioon lülitub tagurdamisel automaatselt sisse (muul ajal võimalik ka manuaalselt lülitada) ja näitab puuteekraanil neljast kaamerast pärinevate andmete põhjal C5 X-i pealtvaates.
See funktsioon avab ja lukustab C5 X-i uksed automaatselt juhi lähenemisel ja lahkumisel auto uksed, kui juhil on võti.
See süsteem hindab juhi tähelepanelikkuse taset, tuvastades auto paiknemise muutumist teemärgistuse suhtes. See funktsioon sobib eriti hästi maanteele ja kiirustele üle 65 km/h.
Süsteem tuvastab kaamera abil katkendlikke ja pidevjooni. Kui auto liigub ilma suunatuld sisse lülitamata joone suunas, korrigeeritakse auto trajektoori, et see jääks oma algsele sõidurajale.
See süsteem juhib kaug- ja lähitulede vahel lülitumist vastavalt liiklusele. See tagab pimedas sõitmiseks optimaalse valgustuse.
Süsteem informeerib juhti kehtivast kiiruspiirangust. Kui kaamera tuvastab kiiruspiirangu märgi, teavitab süsteem sellest juhti, kes saab seada selle kas püsikiirushoidja või kiiruspiiriku väärtuseks. Süsteem tuvastab ka stoppmärke, ühesuunalise tee märke ja möödasõidukeelumärke.
Igasuguseks kasutamiseks sobiv C5 X Hybrid võimaldab tänu oma 81,2 kW elektriajamile teha igapäevasõidud täiselektriliselt, ja pikemate sõitude eest hoolitseb PureTech 180 Stop & Start Euro 6.3 bensiinimootor. Tänu sellele tehnoloogiale on CO2 emissioonide hulk alates 29 g/km (WLTP). ë-EAT8 automaatkäigukast pakub tähelepanuväärset sujuvust ja sõidumõnu koos koheselt kasutatava 360 Nm pöördemomendiga.
Uus Citroën C5 X on varustatud võimekate ja säästlike bensiinimootoritega, mis vastavad Euro 6.3 nõuetele. Valida saab PureTech 130 Stop & Start ja PureTech 180 Stop & Start variandi vahel. Veelgi sujuvama kasutusmugavuse ja meelerahu eest rooli taga hoolitseb EAT8 automaatkäigukast.
Garantii: 5 aastat läbisõidupiiranguta